torsdag 7. august 2008

Väck


Ja, verkligen - väck. Så trött.. så uttråkad, jag vill tillbaka till mitt riktiga jobb.. vickar i repan just nu.

Men till något roligare - Jenny kommer att flytta hem! Hem till Sverige, Stockholm och Norrmalm! Hon har bott i Brighton i nästan 10 år nu, vi bodde där tillsammans under 2000 men jag valde att flytta hem och har bara nöjt mig med att komma och hälsa på vartannat år. Brighton är härligt på många sätt, men det är också ett jävla Babylon för unga tjejer med ADHD - livet är lite för spännande där.
Jenny och jag har upplevt mycket, eftersom vi känt varandra sedan fyra års ålder. Vi gick på dagis tillsammans, i samma klass i låg- mellan- hög- stadium samt samma sak i gymnasiet. Så när jag tänker efter är den här pausen på 10 år när vi varit bosatta i olika länder kanske välbehövlig? Nejdå, vi har sett till att ses så ofta som möjligt, men vi har också haft två väldigt separata liv.. medan vi ändå alltid är på samma nivå när vi ses. Kul ska det bli i a f, att hon kommer hem, snärtan.
Nu vill jag åka hem, det är 30 minuter kvar och jag skulle vilja sula den här jävla växeltelefonen ut genom fönstret, och hade jag min 30.06:a skulle jag skjuta på den innan den når marken.





1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad du låter militant!
Haha! Minns du när jag drömde att du och Jenny hade sex i min mammas säng. Huuuga!