mandag 8. oktober 2007

på fruktansvärt dåligt humör..

..eftersom folk inte kan sköta sig. Att idioter får ansvar för saker de inte klarar av är helt jävla otroligt och en dålig investering för företaget som får sitt namn nersvärtat och dessutom går ca 25.000 kr back. Kukhuvuden.
En god nyhet - jag ska på intervjuv på onsd. Hoppas verkligen att det blir ngt. Jag ska förhoppningsvis anställas som Allroundkontorist med "social förmåga, god stresshantering och vana utveckla rutiner kring avtalshantering". Det var ungefär så jag beskrev mig själv när jag sökte jobbet.
Vi hade middag i lördags, tanken var att vi skulle gå ut efteråt - men det är ju ingen som är purung så alla åkte hem och jag och D somnade efter att ha fyllebråkat under vissa delar av kvällen. Så det var kanske ingen hit, men det var skoj att se alla igen.

Ingen kommentarer: