onsdag 3. oktober 2007

latina mamachula

Vad glad jag blir när jag läser om Latinamerikas framsteg. President Correa ska försöka genomföra en liknande omstrukturering av Ecuadors statsskuld som Nestor gjorde ang Argentinas statsskuld -01, villket har gett tydliga resultat. Läs mer här i Flamman.
Annars är han ju en stilig karl, Correa, kolla här:

Idag har jag fått vägledning i livet. Det var precis vad jag behövde! Mamma hade hjälpt mig att ordna möte med två tjejer på Huddinge Kommun, Tekniska Nämdhuset, som kunde svara på mina frågor och funderingar kring utbildning (fysisk panering eller samhällsbyggarprogrammet) och annat trams. De var underbara och till stooor hjälp! Tack Nina och du underbara tjej som hade gått samhällsplanerarprogrammet på s.u. Jag är så disträ att jag inte ens kommer ihåg ditt namn. Men det var säkert fint.

Ingen kommentarer: