lørdag 24. juli 2010

Dags?

Nu kan det vara dags att uppdatera den här bloggen, en sisådär 1,5 år senare. Skönt att skriva igen, men jag behövde en paus för att landa. Det har hänt en hel del.
Sommaren regerar hela min värld just nu, med vin, grillmat, båtar, skärgårdsresor, lantställen och snart en bilresa ner till Tyskland, Holland och Luxemburg. Jag och R kommer leva på detta resten av året, så vi går All In! Det blir lätt så när jag pluggar, Rikard är ny på sitt jobb och vi ska köpa lägenhet. Hösten kommer bli en snål tid, men se då har vi en skön sommar att blicka tillbaka på! Sweet.
Min stora sorg; Stella. Hon var mitt allt i nästan två år, men jag var tvungen att ta bort henne. Det är så vidrigt och jag kan inte ta hela historien nu, jag orkar inte gråta mer. Men jag saknar henne och tänker på henne hela tiden. Men det har gått en del tid nu, så jag känner nästan att folk tycker att jag borde ta mig i kragen och blicka framåt. Det är så svårt! Hon sov i min säng under 2 års tid.
Hmm, vi tar den historien sen som sagt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi Iam Prabhu from chennai,joined today in this forum... :)