torsdag 3. april 2008

Gastrit

Jag sitter hemma och väntar på att få börja ringa min husläkare.. min magkatarr går inte över, trots självbehandling och kaffeavgifting. Och som den lilla smyghypokondriker jag är börjar jag söka på sjukvårdsrådgivningen för att se vad diagnosen kan vara. Mycket snabbt kom jag fram till att jag har blödande magsår, vilket låter ganska trist.
Motkraft har en tioårsfest :
Skulle vara kul att gå på... Hoppas bara att det blödande magsåret är över till dess.
Icke att förglömma - listan:

1. Lady Saw - No less than a woman
Inte helt olik Grace Jones när det begav sig:

2. Dizzee rascal - Pussyole
3. Boogie down productions - South bronx
4. Kelis & Too short - Bossy
5. Kelis - Good stuff

På måndag är det hemmapremiär för Bajen, fan vad kul! Men, jag kan inte låta bli att ororas över den kommande säsongen. Palinho i all ära, men vem har han med sig? Castro-Tello! Jag hoppas att Tony gjorde en bedömning med eftertanke, och att han vet något som jag inte vet, när han ansåg att Castro-Tello var mogen.. Totalt blev det 16 matcher och fyra mål under året -07 för C-T, jag vet inte om det känns starkt nog. Jag saknar Anders Lindroth. Kom tillbaka Anders!

Om bloggen ser lite annorlunda ut gång till gång beror det på att jag försöker få till en schysst layout genom html, vilket inte är så jävla lätt om man är van vid webb-editorer. Men efetrsom blogspot är efterblivet så hjälper inte det.

Ingen kommentarer: