onsdag 20. februar 2008

Lotta!


Kolla min första blogg-kompislänk! Jante säger till mig att det inte är helt rätt att ta emot så mycket credd, men jag gör det med rak rygg i a f. Hon är så söt, Lotta.. skulle kunna äta upp henne. Det var mysigt att träffa henne igår, jag var lite nervös och hade nästan lite fjärilar i magen.. Men vi fick mycket sagt, grymt kul.
Castro verkar skapa lite förvirring som vanligt, allt ska vara så jävla hemligt hela tiden! På Esbatis blogg såg jag ett roligt citat: ""I'm not thinking to cut my beard, because I'm accustomed to my beard and my beard means many things to my country. When we have fulfilled our promise of good government I will cut my beard." Castro in 1959, interview with CBS's Edward Murrow, 30 days after the revolution. Kunde inte sagt det bättre själv. Om jag hade haft skägg alltså. Och varit en diktator som inte "fulfilled our promise of good government".
Här är en ung castro utan skägg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman! Så fin du är. Klart du ska ha credd. Ge Jante en hoppspark, á la Karin, i ryggen.

Tack för igår. Mysigt och bra.
Puss!